H.E.A.T. PROGRAM®

H.E.A.T. PROGRAM® – představení

to nejpodstatnější:

Naše studio nabízí H.E.A.T. PROGRAM ORIGINAL, technika školena zakladately v Itátli. PROČ ho jít zkusit? V čem je unikátní? Jde o simulaci chůze ve vysokohorském terénu za doprovodu trenéra a HUDBY🎶🎶🎶🎶.
💪Za lekci: 600 – 800 Kcal, 4-5 Km cca 5000 KROKŮ( polovina dop. den. dávky), to co by v běžném terénu trvalo dvojnásobek času
💪Vhodné pro VŠECHNY věkové kategorie
💪Vhodné pro ZAČÁTEČNÍKY až profi SPORTOVCE ať už je záměrem SPALOVÁNÍ nebo budování KONDICE a VYTRVALOSTI
💪Mechanický pás s náklonem až 40 STUPŇŮ
💪Podpora KREVNÍHO OBĚHU a LYMFATICKÉHO SYSTÉMU díky masážním válečkům

 ZRYCHLUJE METABOLISMUS

 vhodné i pro lidi po ZRANĚNÍ jako rehabilitace

💪Parádní VYČIŠTĚNÍ SI HLAVY


Podstata tohoto cvičení je opravdu jednoduchá. Lékaři se jednohlasně shodují, že chůze je pro člověka nejpřirozenějším a nejlepším pohybem. Nemusíte se bát o své klouby ani páteř.

Samotná zkratka H.E.A.T. znamená High Energy Aerobic Training. Volně přeloženo: jedná se o aerobní cvičení
s vysokým energetickým výdejem. H.E.A.T. PROGRAM® vznikl v roce 2001 s cílem převést filozofii chůze na skupinové cvičení, které by v sobě sjednocovalo všechny požadavky na účinný, strhující a příjemný a zdraví upevňující program. Hubnutí chůzí na pásu to je H.E.A.T. PROGRAM®!

H.E.A.T. PROGRAM® je naprosto bezpečné, tělu nejpřirozenější cvičení, pro dosažení vašeho osobního cíle. Cvičení je pro lidi všech věkových kategorií bez rozdílu pohlaví nebo kondice. Myslíte si, že nemáte vůbec žádnou kondičku?
Že to nezvládnete? Pak právě o tom je H.E.A.T., jet si podle svého, postupně zdolával „horu“ a zapracovat na svém zdraví a kondici.

H.E.A.T. PROGRAM® je zaměřen na spalování tuků, posilování a zvětšování svalové hmoty bez přetěžování kloubů,
je též prospěšné pro krevní oběh, protože pohyby jsou plynulé, pravidelné a pohyb nohou podporuje žilní návrat krve
do srdce.

H.E.A.T. je cvičení na unikátních italských strojích MaxerRunner. Jeho tvůrci Max Grossi a Marika Moretti jsou italské osobnosti působící v oblasti fitness a jógy více než 20 let. MaxerRunner je mechanický běžecký pás, který má za úkol simulovat horské podmínky v prostředí fitness center a tělocvičen. Dá se tedy na něm plynule regulovat převýšení terénu.

Konstrukce stroje unese váhu až 220 kg.

Rychlost pohybu pásu je čistě na Vás. Podle toho, jak šlapete, tak se i pohybuje. Nic pod vámi samo neujíždí,
jak u klasických běžeckých pásů. Navíc i přes boty cítíte drobné válečky, které jsou umístěné pod pásem. Máte tak pocit, že skutečně stoupáte do vršku po kamenité cestě.

Důležitou součástí lekcí H.E.A.T. je doprovodná hudba. Ta udává správný rytmus kroku a vede vás do cíle.

TĚŠÍME SE NA VÁS!

background

 

 

 

PROČ VYZKOUŠET

H.E.A.T. PROGRAM®

Podstata tohoto cvičení je opravdu jednoduchá. Lékaři se jednohlasně shodují, že chůze je pro člověka nejpřirozenějším a nejlepším pohybem. Nemusíte se bát o své klouby ani páteř. V neposlední řadě cíleně posilujete svalstvo dolních končetin, které se vám bude hodit pro vaše běžecké pokroky. Pomáhá také s celulitidou a stimuluje lymfatický systém. Prostě důvodů proč H.E.A.T vyzkoušet je opravdu mnoho.

H.E.A.T. 

Lekce určená pro všechny věkové kategorie bez ohledu na pohlaví. Pro ty, kteří se chtějí dostat nebo udržet v kondici, spálit nějaký ten tuk navíc, zlepšit kardiovaskulární systém, mít dlouhé štíhlé svaly. Lekce trvá 45 minut + 5 minut protažení. 10-15 minu zahřátí, 15-20 minut plný výkon, 15 minut cool down.

H.E.A.T. KRUHÁČ

Na této lekci střídáme aerobní část na Maxerrunneru  s posilováním  v daných intervalech ( zaměřeno na břicho, ruce, zadek, nohy). Ideální lekce pro zpevnění postavy a zvyšování kondice. Vhodné pro všechny co chtějí spalovat a tvarovat.

H.E.A.T. INTENSIVE

Intenzivnější druh lekce, stoupání do kopců,  může být i běh, svižnější tempo.
Vhodné pro zvyšování kondice, vytrvalosti a posílení kardiovasculárního systému. Vhodné pro mírně pokročilé a pokročilé.  Bojíte se vysoké intenzity?  Přijďte, rychlost si můžete uzpůsobit podle sebe a časem se vypracovat na plný výkon. 45 minut + 5 minut protažení.

Společně spálíme 500 – 800 kcal, vypotíme až 0,5 litru, ujdeme 3-5 km, zlepšíme si fyzičku a odejdeme s dobrou náladou. Za jednu lekci ujdete cca 5000 kroků, což je polovina doporučené denní dávky pro zdraví člověka.

background
Ve StayFIT studiu najdeme směr Tvé fyzičce
Zarezervujte si svou lekci! První lekce zdarma.

PRVNÍ LEKCE ZDARMA